.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در دور دوم سفر دولت:
مازندرانیها 100 هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند
استاندار مازندران ظهر چهارشنبه در بازید از محل جمع آوری و بازخوانی نامه های ارسالی به رئیس جمهور اظهار داشت: حضور مردم در استقبال از رئیس جمهوری و هیئت همراه بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز بود که برگ زرین دیگری را بر افتخارات این دیار به ثبت رساند...
مازندرانیها 100 هزار نامه به رئیس جمهور نوشتند

مازندرانیها در شانزدهمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به این استان، یکصد هزار نامه نوشتند.

به گزارش شمال نیوز، استاندار مازندران ظهر چهارشنبه در بازید از محل جمع آوری و بازخوانی نامه های ارسالی به رئیس جمهور اظهار داشت: حضور مردم در استقبال از رئیس جمهوری و هیئت همراه بسیار با اهمیت و سرنوشت ساز بود که برگ زرین دیگری را بر افتخارات این دیار به ثبت رساند.

وی به مسئولان و کارشناسانی که در امر رسیدگی به نامه های رئیس جمهور دخالت دارند گفت: این نامه ها که در دستان شما قرار دارد با هزار امید و آرزو و تحمل مشقت های فراوان به دست شما رسیده که لازمه رسیدگی به آن تنها عشق و علاقه به کار است.

کریمی، سپس از افراد رسیده کننده تامه های رئیس جمهوری خواست تا با دقت و حوصله فراوان تک تک نامه را مطالعه و پاسخی مناسب، شفاف ،‌روشن، خوانا و دقیق به آنها دهند و در صورت منفی بودن پاسخ، دلیلی شفاف و منطقی به متقاضی و نویسنده نامه ارائه شود.

استاندار مازندران پاسخگوی به 73 درصدجواب نامه های رئیس جمهور در سفر قبلی را یکی از امتیازات برجسته دولت عنوان کرد و گفت: حساسیت رئیس جمهور به ارتباطات مردمی در سیل عظیم نامه های مردمی آشکار می شود.

عباس خمیری، مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات استانداری، نیز در این بازدید ضمن قدردانی از مسئولان و کارشناسان این مرکز گفت: تا کنون بیش از یکصد هزار نامه در سفر دوم رئیس جمهور به مازندران جمع آوری شده است که پس از انتقال از مبدا به مقصد به محل بازگشایی نامه ها رفته و پس از تلخیص و ثبت رایانه ای به دستگاه های اجرایی ابلاغ می شود.

وی با اشاره به وجود ۳۰۰ نیروی کارشناس مجرب دستگاه های اجرایی اظهار امیدواری کرد: بخش اعظمی از نامه های رسیده ظرف بیست روز آینده به دستگاههای ابلاغ خواهد شد.

رئیس جمهور و هیئت دولت روز های 22 و 23 آبان سال جاری با تصویب 200 طرح و موضوع عمرانی و تولیدی در دور دوم سفرهای استانی به استان مازندران سفر کردند.

محمود احمدي-خبرنگار شمال‌نيوز


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.